Translate

31 aug. 2016

Mijn examenjaar is begonnen!

Het einde is in zicht! Maandag 29 augustus mocht ik (hopelijk) voor de laatste keer mijn boeken ophalen. Gelukkig mocht ik alles al om 12:00 uur ophalen, dus had nog een hele dag voor me. Met een beetje hulp was ik in een uurtje klaar met kaften. Het waren meer boeken dan voorgaande jaren: alleen al voor Aardrijkskunde heb ik al vijf boeken. Dat wordt blokken...


Dinsdag en woensdag
De eerste dagen waren al aardig lang, van 9:00 tot 16:00, met ieder twee tussenuren. 
Eerst hebben we uitgebreid doorgenomen hoe het jaar eruit gaat zien, want we hebben evenveel te leren en te herhalen als vorig jaar, maar nu in tweeĂ«neenhalve periodes. Tussendoor hebben we een PWS presentatie en dan gaan we alweer afronden voor het examen.


De eerste tussentijdse toetsen staan alweer in mijn agenda genoteerd, en we gaan er vol tegenaan!
Ik ben vastberaden om er alles aan te doen dat ik leerjaar 2017-2018 kan starten in Amsterdam voor Communicatie!

school spullen ^^
Notitieboek
leuke post-its
notitieboekje
agenda
agenda









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3