Translate

24 sep 2013

Wannabe.... Happy!!

School. Ja, school, alweer :) . Gewoon omdat het ook leuk kan zijn. Natuurlijk heeft iedereen wel eens een 'off dag', maar stom is het, leuk kun je het maken.
Dingen waarom ik school leuk vind:

1. Vrienden/vriendinnen; je kunt zelfs goed door één deur passen met een leraar/lerares. Ik kan het bijvoorbeeld goed vinden met mijn lerares Nederlands :)
2. Je favourite vak!
Als je zin hebt/maakt voor een vak, heb je ook gelijk meer zin voor de dag.
3. Toetsen :) iedereen vindt dit niet leuk, maar als je het anders bekijkt: de dag lijkt dan wel en stuk korter.
4. Ik doe niet veel aan YOLO. Maaaar....  YOLO! De tijd die je nu verprutst aan het hobby'en moet je later weer inhalen. En dan nog dubbel zo hard ook!
5. Aan het begin van het schoojaar nieuwe spullen kopen.
Wat vind jij van dit soort persoonlijke posts en wat vind/ vond jij van school? Laat het me weten in een comment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3