Translate

12 dec 2013

Goede voornemens 2014

Ieder jaar worden er veel goede voornemens bedacht (vaak nog mislukte van het jaar ervoor). Zelf doe ik hier natuurlijk ook enthousiast aan mee :)
Maar wat zijn mijn voornemens voor 2014? Je leest ze hier:


Persoonlijk;
- Minder sorry zeggen, echt een stopwoordje geworden....
- Veel schrijven voor de schoolkrant (deed ik eigenlijk al wel, maar ach)
- Minder, ja je leest het goed, minder met huiswerk bezig. Echt een workaholic ;)

Online;
- Iedere week een leuke quote op mijn twitter plaatsen. Aan het eind van het jaar kiezen jullie de leukste uit en die wint dan.
- Natuurlijk proberen vaker posts te schrijven :)
- Vaker tag-posts plaatsen (als jullie dat ook leuk vinden, laat een comment achter).
- Vaker interviews afnemen.

Ik hoop dat ik het vol kan houden en ik wens iedereen heel veel succes met zijn/haar voornemens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3