Translate

31 dec 2013

New Years Eve: here I come!

Wauw, het is alweer Oud & Nieuw! Lees hier hoe ik het nieuwe jaar afsluit...

Ik sta om 9.30am op om aan te kleden. Abe (abeiegaming.blogspot.nl) komt namelijk om vuurwerk af te steken. Niet erg verantwoordelijk. (hehe)
Zelf had ik nog 25 mini thunders (kleinere maar hardere rotjes),
En gister heb ik nog twee 90knallers (matjes), 32 XL Thunders,  en honderd extra mini thunders gekocht. Natuurlijk zat daar ook nog een reuze lont bij.
Als we dan op willen warmen, staan de verse oliebollen en appelbeignetten klaar met een fles gazeuse :)
Verder maak ik ieder jaar een boom. In die boom schrijf ik alle hoogte punten uit het jaar. Hier zie je die van '12-'13:
Morgen kan je zien hoe mijn boom van dit jaar eruit ziet. Poeh vuurwerk is al snel op.

's Avonds gaan we gourmetten en steengrillen. En na het eten spelen we scrabble.  Om 12pm gaan we naar buiten om met de buren te kletsen en vuurwerk in een grote benzine ton gooien.
als alle oliebollen en appelbeignetten op zijn gaan we slapen.

Goodbye 2013!!!
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3