Translate

4 feb 2014

First Thing

Vandaag weer een tag. Deze keer een tag over mijn eerste keren, 
en nee, geen roddel materiaal, of intieme dingen, nee gewoon basic stuff.



Eerste ding dat je 's ochtends doet?
Douchen, als ik 's ochtends niet douche, ben ik de hele dag chagrijnig.
Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat?
Op de yoga-bal ;)
Eerste ding dat je doet als je uit school komt?
Thee drinken met een koekje erbij.
Eerste auto?
Nou, voorlopig heb ik er nog geen. Maar later als ik er een kan/mag kopen wordt het een eend of kever!
Eerste ongeluk/verkeersovertreding?
Eigenlijk ben ik in het verkeer best 'braaf'.
Maar als een tegenliggende groep met zijn vieren naast elkaar fietst, wijk ik niet.
Nou dat heb ik wel gemerkt, laatst nog ben ik tegen iemand aan geknald.
Het eerste wat je wilde worden als je later
groot was?
Ik denk dat ieder klein meisje wel prinses wilde worden.
Eerste keus qua drinken?
Ginger ale.
Eerste keus qua dessert? Dame blanche, maar dan wel met héél veel chocola!
Eerste liedje wat er in je op komt?
Formidable: J'aime Stromae
Eerste grote aankoop?
Een rood mini cameraatje
Eerste baantje?
Heitje voor karweitje, voor wie niet
weet wat het inhoud; je belt bij iemand aan en vraagt  of je een heitje voor karweitje kan doen. In mijn geval was dit onkruid wieden. Dit was niet voor een baas. Telt het dan ook? Als het niet telt, is dat denk ik wel het folderen van tegenwoordig.
Eerste keer in een vliegtuig?
Ik ben nog nooit in een vliegtuig geweest, aan de ene kant lijkt het me best gaaf,
maar aan de andere kant lijkt het me ook best eng op zo'n hoogte.

Ik hoop dat je het weer een leuke tag vond.
wat wil jij nog van me weten? Laat je vraag achter in een comment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3