Translate

13 mrt 2014

TMI Tag

Vandaag weer een tag. Dit keer is het de TMI tag (too much information). In het begin vond ik de tag best eng om in te vullen, het heet namelijk niet voor niets Too much information! Maar hier is 'ie dan! Ik hoop dat je hem een beetje leuk vindt.

1. Wat draag je?
Een zwarte broek met een blauw en zwart gestreept  shirtje. Met roze gympen.
2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja! ^^
3.heb je wel eens een vervelende break-up
gehad?
Nee
4. Hoe lang ben je?
1.63 ongeveer denk ik?
5.hoeveel weeg je?
Geen idee...
6. Heb je tattoo's?
Nee
7. Heb je percings?
Tellen oorbellen ook?
8. OTP?     
Wat is dat?!?
9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Kate en Kyle van Neighbours
10. Wat is  je favoriete serie?
Neighbours, Eastenders, awkward; ik kan niet kiezen!
11. Wat is je favoriete band?
Echt géén idee, ik luister van alles en nog wat: Tokio Hotel, Pink Floyd,
Mumford & sons, etc, etc.
12. Wat mis je?
Mijn oma's en mijn liefste tante.
13. Wat is je favoriete liedje?
Uit de top 40: Rather be. En zo, denk ik.... Geen idee eigenlijk, hoe vaker ik een liedje luister, hoe irritanter ik hem vind.
14. Hoe oud ben je?
14 jaar
15. Wat is je sterrenbeeld?
Steenbok
16. kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een
partner?
Poehh... Eerlijk, trouw,  moet mijn keuzes kunnen accepteren.
17. Wat is je favoriete quote?
Zie Quote challenge
18. Wie is je favoriete acteur?
Karl Urban! *zucht*
19. Wat is je favourite kleur?
Paars en blauw
20. Harde of zachte muziek?
Harde muziekk, definitely
21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Mijn moeder,  mijn  kamer.
22. Hoe lang douche je?
Ongeveer  10 minuten
23. Hoe lang doe je erover om je klaar te
maken in de ochtend?
Een half uur... Oops.
24. Ben je ooit in een fysiek gevecht
betrokken geraakt?
Ja met een meisje in mijn straat.
25.  Wat is een turn-on?
*kuch*kuch*
26. Wat is een afknapper?
Zweet geur ieek.
27. Wat is de reden dat je een YouTube
kanaal bent gestart?
Ik wilde favorieten toe kunnen voegen
28. Heb je angsten?
Ja, mini trampolines met gym en spinnen...
29. Wat heeft je de laatste keer aan het huilen gemaakt?
Een ruzie met een goede vriend
30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je
van iemand houdt?
Gisteravond
31. Wat is de betekenis achter de naam van
je YouTube kanaal?
Een bijnaam van mij.
32. Wat is het laatste boek dat je uit gelezen
hebt?
Droomdochter (dunkuwel oma!)
33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Wie is de MOL!
34. Wie is de laatste met wie je hebt gepraat?
Een paar vrienden van mij.
35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste
persoon die je een bericht gestuurd hebt?
Mijn vader
36. Wat is je favoriete eten?
Lasagne en spagetti
37. Waar wil je nog graag naar toe?
Australië, Noorwegen, Zweden, Canada en Engeland om naar mijn oma en tante te gaan.
38. De laatste plaats waar je was?
@home
39. Heb je een crush?
Ja, hihi. Ssssh  niet door vertellen :P
40. Wat was de laatste keer dat je iemand
hebt gekust?
Vanmiddag
41. Wat was de laatste keer dat je je
beledigd voelde?
Een paar weken geleden, ik probeerde iemand te heelpen en daar werd diegene boos om...
42. Wat is je favoriete smaak is snoepjes?
Zuur  of zoet, ik weet het niet, ik vind alles wel lekkker :D
43. Welke instrumenten speel je?
Geen een, ik ben echt ámuziekaal
44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn ketting met een hartjes medaillon en mijn paarse ketting met een groot hart.
45. Wat is de laatste sport die je hebt
gedaan?
Streetdance, maar daar zit ik sowieso op. Eeeehm, dan denk ik skeeleren?
46. Wat is het laatste liedje dat je
meegezongen hebt?
Mirror van Justin Timberlake
47. Wat is je favoriete openingszin?
Geen, verder dan enthousiast  'heey *naam!* ' kom ik niet :$
48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Ja.
49. Wat is de laatste keer dat je gechillt hebt?
Nu, om eerlijk te zijn, ik heb nu namelijk lekker een maskertje op.
50. Aan wie geef je de tag door?
Aan JOU!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3