Translate

5 jun 2014

Hemelsfestival

Misschien een beetje laat maar ik wilde het toch nog even vertellen :)
Vorige week, precies een week geleden stond ik met prachtig weer te dansen op het HemelsFestival in Leeuwarden. Het was Hemelvaartsdag! Echt super gezellig met iedereen en de muziek was ook erg goed. Onder andere de 2FacedFunks traden op en ik was een van de gelukkige die met hun op de foto mocht! Happy me, haha.
Hun site kun je hier vinden.
Wil je de sfeer zelf beleven? Volgend jaar komt het festival weer! Hou je het liever bij foto's? De site van het Festival kun je hier vinden.
Ben jij er ook geweest? Of zie ik je volgend jaar? Laat het me weten!

1 opmerking:

  1. Lijkt me Super leuk dus zal proberen er volgend jaar ook bij te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3