Translate

19 nov 2014

Mijn, fotografische, week

Ik weet niet wat het is, maar tegenwoordig zie ik alles als een fotograaf. Als ik naar school fiets, als ik van mijn werk kom: Overal!
Ik heb een aantal foto's genomen, gewoon met mijn mobieltje, niets bijzonders. Een aantal foto's hebben niets bijzonders. het is eigenlijk een kijkje in mijn week...


Dit mooie plaatje kwam ik tegen toen ik van mijn werk naar huis fietste, wel het stoppen waard dacht ik zo :)
Een spookachtige maan, zomaar in mijn achtertuin!

Ik heb heerlijke cupcakes gebakken en zette ze op een schaal. Dit mooie, brocante, plaatje rolde eruit. 
Oeeeeeh, een hertje!
Op de ochtend naar de sportschool :)
Het begint al herfstig te worden, gezellig zo in de stad!
Vandaag was het heel mooi weer, zie de wolken in de regenplas...
Mijn lerares Nederlands wees me op een schrijfwedstrijd. Wat denken jullie? Zal ik meedoen?
Zoooo lekker, ik werd ineens verrast met een gebakje!
Lijstjes maken, dat werkt echt wel rustgevend.
Zoals ik eerder al zei wordt het kouder, er is dus niets lekkerder dan met grote dikke sloffen op de bank te zitten
Het regende flink en ik kon dit plaatje dus niet laten...
Weer zo'n mooi plaatje
Nog een avond na mijn werk
'Maar, huiswerk moet ook gebeuren.
Nog een foto van de cupcakes.
Herfst in de stad.
Weer zulke mooie wolken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3