Translate

19 dec 2013

Kijkje in mijn dag

Schema: *Sportdag *Ortho *Thuis *5-12pm lezen voor serious request



*Vandaag kon ik lekker uitslapen.Dat kwam omdat ik mijn eerste potje badminton pas om 9.30am had. Badminton? Ja badminton, vandaag hebben we Sportdag met alle klassen van 2havo gymnasium en atheneum. Maar al gauw  bleek dat ik niet zo goed was: we hebben ons eerste potje met 12-57 verloren.
Na dit potje hebben we drie kwartier pauze nu maar even wat eten en vrienden supporten. Oja ik en mijn partner hebben een team herkenning:
Net hebben we weer een wedstrijd gehad: 36-15 :( oops niet zo goed dus... Nu dus weer pauze zometeen weer scheidsen. Iedereen van mijn vrienden is echt super goed, nouja iedereen kan iets goed en niet goed hihi.
Weer verloren:( : slechts 47-12 haha. 
Dit keer ietsje beter:31-19 jeej. Net nog pauze gehad. Hierna hebben we wéér verloren:31-9... Jeej: bijna gewonnen: 26-31... Ik weet niet wie gewonnen heeft. Wat ik wel zeker weet is dat wij verloren hebben haha. 

 *Oké de Sportdag is voorbij. Nu zit ik in de wachtkamer bij de Ortho. Klaar, het ging goed, alleen een draadje vervangen verder niets aan de hand.

*Eindelijk, thuis! Even lekker koffie gedronken en gedoucht. Nu even leren voor wiskunde: morgen een moeilijk SO.

*Ik zit nu al weer een tijdje op school we wat gegeten en in het donker door de school gezworven echt super gaaf! Ondertussen heb ik ongeveer 79 bladzijden gelezen. Niet echt veel, maar ach, het is ook wel erg gezellig (soms iets té ...)
Verder hebben we op tien seconden voor 12pm afgeteld. Uiteindelijk hebben we €800,- (!) in totaal opgebracht. Ik ben om twaalf uur weer naar huis gefietst en ben al om 00.30am gaan slapen.

Vindt je het leuk om dagen uit mijn leven te lezen? Laat het achter!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3