Translate

23 dec 2013

Tag: Schooltas

Soms ben je op school en denk je wat heeft die allemaal mee naar school? Vandaag een kijkje in mijn schooltas.


Ik heb vier vakken in mijn tas: een kleine boven, hieronder heb ik een groot vak waarin ik meeste in gooi, hieronder een iets kleinere en hier weer onder een nóg kleiner vakje.

In het kleinste vakje:
  • oortjes
  • USB stick


In het grootste vak:
  • al mijn boeken van de des betreffende dag
  • mijn agenda (zilver!)
  • een strategie boekje (ik heb dyscalculie)
  • mijn etui
  • flesje drinken
  • bakje met appel (stomme beugel =(   )
  • lunchbakje


Het middel-grootste vak:
  • mobiel
  • rekenmachine
  • extra pennen en potloden
  • zakdoekjes
  • paperclips
  • zand (geen idee hoe dat er in komt ;D )
  • portemonnee
En last but not least, het een na kleinste vak:
  • een klein spiegeltje
  • (nog meer) paperclips
  • (tijdelijk) kerstkaarten (altijd handig)

Oja in mijn etui:
  • gele marker
  • roze marker
  • groene marker
  • drie (gepimpte) balpennen
  • vier gel pennen (gekleurd)
  • labello (zeer belangrijk =D )
  • dikke zwarte stift
  • roze gum
  • potlood
  • super lief briefje van een vriendin (altijd leuk)

Ik hoop dat je het leuk vond.
Heb je nog een suggestie voor een tag? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3