Translate

27 feb 2014

Top 5 boeken

Allereerst wil ik mijn oma bedanken omdat ik het grootste gedeelte van mijn boeken collectie aan haar te danken heb. Dit keer lezen jullie mijn boeken top vijf,. later, bij mijn 5e plaats, had ik liever een ander boek neergezet, maar die heb ik nog niet helemaal uit, dus dat lukt nu nog niet.



1. Droomdochter(NL versie)(EN version: Daughter of smoke and bone) - Liani Taylor

2. Robijn rood - Kerstin Gier

3. Smaragd groen - Kerstin Gier

4. Safier blauw - Kerstin Gier

5. Lizzy - Helen Abele

Dit is een deel van mijn boeken collectie, maar ik heb nog een aantal op zolder liggen:






Eigenlijk zou ik een ander boek dan Lizzy kiezen, maar dat boek heb ik nog niet uit dus ook niet goed te beoordelen.
Ik hoop dat je et een leuke top vijf vond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3