Translate

20 mei 2014

Kippenvel
















Kun je de video niet afpelen? Klik dan hier.



Al eerder kon je lezen over het liedje 'Jeanny' van Falko.
Het is opzich al een ''oud'' liedje, maar toch blijft hij mooi, vind ik althans.

Het liedje gaat over een man die verliefd/geopserdeerd is door een meisje genaamd Jeanny. Hij wil haar beschermen tegen de grote boze wereld.

Veel mensen dachten(denken) dat het lied verkrachtingen en ontvoeringen verheerlijkt. Dit is echter niet de intentie van het lied.

Persoonlijk krijg ik, zoals de titel al zegt, kippenvel.  Het mooiste vind ik het lied als hij op twintig/dertig staat of met een koptelefoon. Het knappe vind ik ook  dat er zoveel gevoel inzit. Hij verteld als het ware 'zijn' verhaal, met zoveel emotie en kracht.

Vindt jij het ook mooi, of vindt je het tien keer niks?
Laat het me weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3