Translate

22 mei 2014

Warm weer, excursies & schrijven

Zoals  je waarschijnlijk al gemerkt hebt heb ik een langer gat laten vallen tussen mijn posts. Allereerst daar mijn excuses voor: Sorry.
Misschien niet de beste smoesjes maar hier komen ze.


1) Zelf heb je er misschien ook wel van kunnen genieten: het (goddelijke) warme weer. Mama mia, daar was ik echt aan toe, de winter heeft ook wel zijn pluspunten,  maar, even tellen... bijna 10 maanden winter/herfstweer? Nah, das iets te veel van het goede.
Dus dit was een van de redenen  dat ik niet veel geblogt heb..

2) Met school hadden we een excursie naar een groot park in de buurt om voor bio een verslag te kunnen maken. Echt super gezellig!  Gelukkig was het mooi weer.. (heuj daar is'1)'  weer)
Dus daar is mijn 2e excuus

3) schoolkrant en verhalen. Tja, super leuk natuurlijk, ik bent in iedergeval met schrijven :) maar daar hebben jullie op dit moment natuurlijk niets aan! Of, tenminste NU niet. Later wel :)

Sorry,  mijn "smoesjes" zijn op. Vinden jullie het heel erg?
Ik hoop het niet :( Ik zal proberen om zovaak mogelijk te posten maar als dit niet lukt, weet je waar het vandaan komt :D

(Hopelijk) Tot snel!!!
XxX Marit

2 opmerkingen:

  1. Thank you so much for your lovely words on my blog,means a lot to me. ;-)
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3