Translate

6 jul 2014

Vriendinnen tag

Vandaag leek het me leuk om jullie voor te stellen aan mijn beste vriendin: Anke. Om deze post iets langer te maken dan alleen: 'dit  is Anke', hebben Anke en ik samen een soort tag opgesteld om ook  elkaars kennis te testen. Vraag 5 t/m 10 zijn kies vragen, bij deze vragen moesten we kiezen en alle vragen aan over de ander. 'Bijv.:
Anke: *antwoord over marit*' alles slaat dus op de ander.
Aan het einde, nadat we het apart ingevuld hebben, hebben wee gekeken hoeveel we goed hadden. Laten we beginnen!




1) Waar hebben jullie elkaar leren kennen?

Anke: school
Marit: school

2) Hoe beschrijven jullie elkaar in slechts 1 woord?

Anke: aardig!
Marit: lief!

3) Wat is de mooiste/leukste herinnering aan elkaar?

Anke: logeren, Walibi, Etc. Etc. Alles  eigenlijk wel.
Marit: Alles! Winkelen, logeren, bios, walibi....

4) Op welk moment hoor je niet bij haar??

Anke: ALs ze heel hard lacht, of naar mensen uitscheld of terugpakt.
Marit: Als ze zich schaamt voor mijn, kuch kuch, mooie lach, haha.

5) KIEZEN!  Chocolade- of aardbeien masker?

Anke: ik denk een chocolade masker. (+)
Marit: ik denk ook een chocolade masker (-)

6) KIEZEN! Bakken of koken?

Anke: Bakken? (+)
Marit: Bakken? (+)

7) KIEZEN! Wat is haar favorite eten?

Anke: lasagne (+)
Marit: Mexicaans (+)

8) KIEZEN! Wat wil ze later worden?

Anke: Journalist, haha da's niet zo zo moeilijk! (+)
Marit: Bruilofts jurken designer (+)

9) KIEZEN! Haar favorite winkel?

Anke: HEMA? (-)
Marit: V&D? (+)

10) KIEZEN! Zwembad of strand?

Anke: Strand (+)
Marit: Zwembad (+)

Nou, volgens mij kennen we elkaar best wel goed!

Anke 5/6 goed
Marit 5/6 goed

Vonden jullie deze tag leuk? Ik hoop het wel!

Tot snel!
Xx marit

1 opmerking:

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3