Translate

18 jan 2015

15 jaar!

Vanaf vandaag lees je de verhalen van een 15 jarige! Ja, je leest het goed. Ik was gister (17 januari) jarig. En dat betekende feest :)


Toen ik die ochtend beneden kwam, was alles versiert. En ik kreeg drie cadeautjes + een hele lieve kaart van mijn ouders. Vrijdag kreeg ik ook al cadeautjes van een vriend en vriendin van me.
Na een heerlijk ontbijtje moest ik toch echt nog even naar mijn werk om tot 1 uur in te pakken.
Voordat ik naar huis ging heb ik zelfs van mijn collega's een cadeaubon gekregen.

Om twee uur kwamen een aantal vriendinnen langs voor een high tea. De hele tafel stond vol met allemaal heerlijks inclusief scones,sandwiches, muffins, brownies, fruittaartjes en gewone taart. Mmmmmmm.

's Avonds hebben we pizza gegeten en een film gekeken.


Kortom een hele geslaagde verjaardag!

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3