Translate

2 jan 2016

Mini terugblik 2015

Ondanks dat ik dit jaar niet zoveel gepost heb, heb ik wel veel meegemaakt.
Opendagen, profiel keuze, tutorschap, leerlingen raad. En zo kan ik nog even doorgaan.
Daarom een kleine opsomming van wat ik in 2015 gedaan heb.

Den Haag
Ergens in februari ben ik met school naar de tweede kamer gegaan. We hebben het over de wetten gehad, het kabinet, zelf een utopia bedacht en de tweede kamer en de ridderzaal bezocht.

Leerlingenraad
Ik was in 2014 al begonnen, maar ben als volledig lid in 2015 aangenomen. Met de schoolkrant ben ik echter gestopt, ik kreeg het te druk met andere dingen en besloot om alleen verder te bloggen ipv ook voor de schoolkrant.

Werken
Ik werd aangenomen bij de Albert Heijn als vakkenvuller en verdiende zo wat zakgeld.

Debat club
Ik ben begonnen met de debat club! Hier leren we ons verplaatsen in andermans mening en het beargumenteren voor die mening. Super leuk om te doen en ook nog eens leerzaam.

Meeloopdagen en doedagen
Met school zijn we naar de hogescholen in Leeuwarden geweest. Hier kon je soort minicolleges volgen.

Open dag HVA
Ik heb sfeer geproefd bij de Hogeschool van Amsterdam.
En ben helemaal verkocht, ik ga naar de HVA. En wel voor de studie Communicatie.

Er is zoveel leuks geweest dit jaar! Niet alleen educatief gezien, maar ook daarbuiten. Het was een super jaar en wil iedereen die mij is blijven volgen bedanken. Ik snap heel goed dat er mensen af zijn gehaakt. Dat komt nu eenmaal bij inconsequent publiceren, maar ik zet mijn school op nummer 1. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben en toch blijven lezen :)
Ik wens iedereen een super mooi, gelukkig en gezond 2016!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3