Translate

30 dec 2015

Studie keuze ~2

In november was de eerste open dag op de Hogeschool van Amsterdam, de HVA, van dit schooljaar. Al drie jaar droom ik er van om naar deze school te gaan.En ben ik er geweest! Mijn eerste indruk?
Ik vond het geweldig!
Mijn eerste kleine verdwaling heb ik al gehad, die krijg ik over anderhalf jaar niet meer ;)
Ik zat per ongeluk in het gebouw naast het gebouw waar ik moest zijn. Afijn, ik kwam goed terecht en keek mijn ogen uit. De sfeer was goed. 

Ik werd opgevangen door studenten die communicatie studeren. Ik werd verwezen naar een tafel waar je je naam moest opgeven en je kreeg een goodiebag met kleinigheidjes en informatie flyers. 
Er waren algemene presentaties waarin de belangrijkste kwesties van en over de studies besproken werden. Daarnaast kon je mini colleges volgen. Ik heb met eentje meegedaan: marketing communicatie. Hoe de logo's en reclames van bedrijven en producten invloed uitoefenen op de consumenten. Er waren uiteraard meer te bekijken, maar ik had mijn beslissing al genomen: 'Dit wordt mijn school en studie!'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3