Translate

17 nov 2013

Interview met Tedje

Vandaag leren we Tedje kennen. Ze studeert journalistiek in Tilburg en is een enthousiaste blogger. Ben je al nieuwsgierig? Lees dan snel verder!


Hoe oud ben je?
Ik ben 20 jaar.

Waar kom je vandaan? 
Ik kom uit een dorpje vlakbij Breda in Noord-Brabant.

Hoelang blog je al?/Wanneer ben je begonnen met bloggen?
Ik blog vanaf september 2011. Iets meer dan twee jaar dus!

Waarom ben je begonnen met bloggen? 
Ik wilde mijn ei kwijt over van alles en nog wat. Ik volgde al een hele tijd een heleboel blogs en toen ik begon met de studie journalistiek vond ik het tijd om ook zelf een blog te beginnen.

Wat is het toppunt in je blog 'carrière'? 
Dat ik werd geïnterviewd door de krant BN de Stem! En dat ik word uitgenodigd bij allerlei leuke persevents.

Wat is je record pageviews? 
Haha, dat weet ik niet uit mijn hoofd eigenlijk.

Wat is je doel? 
Mij doel is om mijn passie voor make-up en lifestyle te delen met mijn lezeressen en dat zij het ook leuk vinden om te lezen.

Over hoeveel landen heb je volgers? 
Ik heb voornamelijk Nederlandse en Belgische volgers, omdat ik in het Nederlands schrijf. Ik zie soms wel eens dat er mensen uit andere landen mijn blog bezoeken, maar dat is maar heel af en toe.

Waarover schrijf je het liefst? 
Over beauty, lifestyle en mijn persoonlijke leven.

Wat is de leukste reactie die je ooit hebt gekregen over je blog? 
Dat is een moeilijke! Ik krijg heel vaak complimentjes over mijn blog, wat ik natuurlijk super leuk vind! Ik vind het altijd al leuk als iemand zegt dat 'ie mijn blog bezoekt.

Wat is je URL?
www.teddlicious.nl 



Ik hoop dat je het interview leuk vond en dat je weer een nieuw interessante blog hebt gevonden. Het nieuwe interview komt zo snel mogelijk online. Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3