Translate

9 mrt 2014

Interview met.... Marit!

Ik heb nu al 7 interviews gehad met mensen van over de hele wereld.*Indonesië
*Hawaii
*Verenigd Koninkrijk
*Nederland
*Bloggers
*Kunstenaars
*Schrijvers
*Journalisten
Maar, hoe zou ik mijn eigen vragen beantwwoorden?
Dat lees je allemaal in deze post!

Hoe oud ben je? 14 jaar
Uit welk land kom je? Nederland
Hoe lang blog je al/Wanneer ben je begonnen met bloggen? ongeveer 9 maanden/vorige zomervakantie.
Waarom ben je begonnen met bloggen? Omdat ik bloggen altijd al leuk  vond, je kunt iets gemakkelijk aan de hele wereld vertellen, en als je mensen kunt inspireren is dat een heel gaaf gevoel. Verder had ik in de vakantie niet zoveel te doen dus was het ook een beetje om me niet te vervelen: het belangrijkste ik bleef het leuk vinden.
Wat is je toppunt in je blog ´carrière´? Dat ik allerlei verschillende soort bloggers van over de hele wereld heb leren kennen en mocht interviewen.
Wat is je record pageviews? Pfoe! Eeehm, heb je even?
Mijn record in een week:
Nederland - 329
Verendigde Staten - 95
Verenigd Koninkrijk - 36
Polen - 16
Rusland - 38
Frankrijk - 21
En zo nog een paar landen...
Wat is je doel?
Om zoveel mogeliijk mensen te latenn inzien dat je als op jonge leeftijd grote ambities kunt hebben en dat je die ook  kunt waarmaken. Verder wil ik graag mensen inspireren en mijn leven beschrijven.
Over hoeveel landen heb je volgers?
Geen idee, heel veel en over de hele wereld!
Waarover schrijf je het liefst?
Over van alles, maar vooral wat ik zelf leuk vind, als je met passie schrijft vinden volgers het volgens mij veel leuker om te lezen.
Wat is de leukste reactie wat je ooit hebt gekregen over je blog?
Eigenlijk vind ik alle reacties leuk, het maakt niet uit van wie en op wat, bij iedere reactie die je krijgt weet je weer dat je het ergens voor doet ;D
Wat is je URL?
Haha, uuuuhm... wannabereporter.blogspot.nl
Bloglovin: www.bloglovin.com/wannabereporter
Ik hoop dat je dit 'interview' leuk vond.
Weet je wat? Ik maak er gewoon een tag van?!
Dus, bij deze, of je nou een blogger bent, of niet. Ik tag JOU. Vul hem in en zet mijn link erbij zodat ik zie dat je hem in hebt gevuld of stuur me een mailtje en wie weet sta jij straks op mijn blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3