Translate

9 mei 2014

Heimwee?!

Misschien ken je het wel, je gaat logeren bij een vriend(in), je gaat op (school)kamp of op vakantie; je hebt er super veel zin in, het is super gezellig. Maar dan ineens denk je aan je eigen huis, ouders, huisdieren en wil je direct weg. Yup, ik ken het wel hoor :$

Het vervelende is alleen dat ik niet weet wat mij zo'n heimwee geeft!
Daarom kan ik er niets aan doen :(

Wat is heimwee eigenlijk? Zit je er klaar voor? Wil je het echt weten? Nou, hou je vast dan vertel ik het je:
Er is geen defenitie voor heimwee, het is voor iedereen anders. Wat volgens mij wel iedereen heeft, is dat je je, ook al heb je het erg naar je zin en probeert iedereen het nog meer naar je zin te maken, je je in en in alleen of verdrietig voelt.

Bah! Weet je, ik mocht eens met een vriendin mee naar de kamping. Hier zou ik dan een weekje blijven. Één hele nacht heb ik het volgehouden, het was super gezellig, maar ik had heimwee. Dus mijn ouders kwamen ons ophalen, eenmaal in de auto had ik al spijt: het kon zó gezellig worden. Maar ach, ik kon natuurlijk niet zomaar weer terug....

Heb jij ook wel eens heimwee? Of ben je er afgekomen? Heb je tips? Laat het me weten, je helpt er echt veel mensen mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3