Translate

15 jun 2014

To do list: zomer

Nog precies 3dagen; dan is het.... precies Vakantie!!!
Zeven weken om lekker uit te rusten en leuke dingen te doen. Maar, de grote vraag is, 'Wat doe je dan precies?'. Vandaag mijn persoonlijke to do list.

1) Skeeleren, waveboarden en de sportschool. Veel sporten dus!
2) Natuurlijk afspreken en logeren bij vrienden
3) Een festival bezoeken, nog geen idee welke :$
4) Zwemmen, hopelijk zit het weer een beetje mee...
5) Schilderen, ik heb echt een super leuk idee. Later schrijf ik hier wel een stukje over.
6) Nieuwe school spullen kopen, hier later ook nog een stukje over.
7) Shoppen, haha.
8) Naar diverse musea en leuke dagjes weg
9) Loomen
10) Kamer (lees: varkensstal) opruimen, haha :)
11) En, hoe kan het ook anders: Bloggen!!!
Natuurlijk zal ik ook nog andere dingen doen, maar dit is mijn 'must do' lijst.
Wat doe jij in de vakantie? Laat het me weten bij de comments

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3