Translate

11 mrt 2015

Sport update

Een hele poos terug schreef ik over sporten en sport voornemens. Langzaam aan gaat het beter met
mijn blessure bij mijn benen. Ik moet nog steeds rustig aan doen. Wat niet meevalt. Vroeger was ik een meisje dat met gym super enthousiast mee deed. En gym ook leuk vond. Ik baal er dan ook super van dat ik nu al bijna een jaar niet meer mee gym. Wel probeer ik iedere week naar de sportschool te gaan. Ik ga sowieso op zondag ochtend voor fitness en cardio. Verder probeer ik op donderdag ook te sporten met een virtuele groepsles van de basic fit. Zo heb ik meegedaan met yoga en brn (spreek uit "burn").
Poeh, je komt er al wel snel achter waarom het burn heet!

Sporten jullie ook veel? En wat doen jullie tijdens een langdurige blessure?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3