Translate

29 jun 2015

Laatste 'school' week

De laatste officiƫle schoolweek is ingegaan. Gelukkig hebben we geen lesuren meer, het wordt super lekker weer!

Vandaag heb ik een vergadering van een uur met de leerlingenraad, rector en conrector. In deze vergadering evalueren we het schooljaar. Wat is er goed gegaan, wat niet; en wat kan dan beter volgend jaar? Morgen, dinsdag, lever ik mijn boeken in. Ik heb dit jaar een andere tactiek bedacht. Ondanks dat ik, zoals jullie hier al konden lezen, mijn boeken niet nodig had door de films, heb ze wel meegenomen. Ik heb ze gewoon in mijn kluisje laten liggen. Zo hoef ik ze morgen niet allemaal mee te sjouwen! Woensdag leer ik mijn tutor klas kennen. Hier vertel ik jullie meer over in een aparte post. Donderdag heb ik een dagje 'vrij' en vrijdag mag ik mijn rapport halen. Ik ben al door mijn mentor gebeld en ben super mooi over! Geen enkele onvoldoende: twee 8en, drie 6en en de rest 7ens! Daar ben ik zelf erg blij mee! Ik ga mijn klas wel missen hoor! Twee hele leuke jaren hebben we met zijn allen gehad, natuurlijk spreken we nog af. Maar dat is wel anders dan lessen volgen...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3