Translate

3 jul 2015

Mijn eerste dag als tutor!

Woensdag is mijn jaar als tutor  gestart! Om twaalf uur moest ik me melden in de kantine, hier kreeg ik informatie over introductie kamp en gingen we met alle tutoren op een groepsfoto.
Daarna moesten we per koppel, iedere brugklas heeft twee (soms drie) tutoren, op de foto met een bordje waarop de klas geschreven was. Na de foto's hebben we kennis gemaakt met de mentoren van de klassen, het klikte direct met onze mentor. We hebben uitleg gekregen over die middag. Na een minuut of vijf kwamen de kersverse brugklassers binnen. We hebben een toespraak van de rector gekregen en zijn naar een lokaal gegaan waar iedereen zijn nieuwe klas zou leren kennen. Ze hebben van mij en de mentor verschillende dingen uitgelegd gekregen; hoe zit het met tussenuren, boeken kaften, de tijd die je krijgt om van lokaal naar lokaal te gaan, etc.. We hebben een speurtocht begeleid en groepjes geholpen. Na de speurtocht ging iedereen op de foto. 
Een hele drukke dag maar wel heel leuk. Ik weet zeker dat we veel plezier met z'n allen gaan hebben. Het is wat mij betreft de leukste brugklas die er is :)
Na school liep ik nog even door de stad. Zo kwam ik ook kinderen met hun ouders en/of broers/zussen uit die klas tegen. Super leuk om dan achter je te horen: 'kijk *mam, pap, broer, zus* dat is mijn tutor!!!'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3