Translate

10 jul 2015

zomer plannen 2015

Zoals ik al had laten weten, heb ik al lekker vakantie! Tijd om alles te doen wat je de rest van het jaar, bijna, niet kunt doen. Maar wat is dat 'alles' dan? Vandaag vertel ik wat ik van plan ben om te gaan doen deze vakantie.


  1. Uitrusten! Ik heb de afgelopen jaren gemerkt dat de zomervakantie een totaal andere waarde heeft dan op de basisschool. Het is de enige vakantie waarbij je je niet hoeft af te vragen of je wel een filmpje kunt kijken, want je hoeft nergens voor te leren, ook heb je geen huiswerk meegekregen. Dus, eindelijk uitrusten!
  2. Naast het uitrusten toch ook meer feestjes, later opblijven, langer buiten kunnen zitten: heerlijk!
  3. Festivals bezoeken; North Sea Jazz, onze eigen SneekWeek, Garden of Dance...
  4. Vaker af kunnen spreken. Natuurlijk kun je tijdens school ook afspreken met vrienden. Maar je hebt altijd de druk van je huiswerk en werk. Zo af en toe kan het wel en in het weekend. Maar je moet wel het geluk hebben dat je niet moet werken...
  5. Nu ik werken al heb genoemd. Maak ik hier maar een apart punt van. Dus; werken. Ik ben over gegaan op de Albert Heijn, Appiee :) hier heb ik meer uren en krijg ik beter betaald. Daarbij komt dat het meer zekerheid geeft. Dus de komende weken ben ik ook aan het werk.
  6. Bloggen! Ja ja, ook dit hoort in het rijtje. Ik weet dat ik dit jaar niet veel geblogt heb. Ik vind het echt heel jammer, ik kreeg ook opmerkingen zoals: 'goh marit, blog je niet meer?' en 'wanneer post je weer iets?'. Zelf mis ik het ook. Maar op dit moment gaat school voor. Zonder mijn school heeft mijn blog eigenlijk geen zin meer; het gaat namelijk vooral om mijn weg naar mijn studie en droombaan. Maar, komende zomer zul je zo af en toe meer berichten kunnen lezen.
Het is een klein rijtje, maar het zal een super zomer worden! Ik weet het zeker ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3