Translate

18 okt 2015

Eerste deel schooljaar '15-'16

Wekker op half zeven, douchen, aankleden, snel je ontbijtje naar binnen werken en dan racen om op tijd in de les te komen...

De eerste 9 weken van het jaar zitten er weer op; nu even op adem komen in de herfst vakantie. Want, eerlijk gezegd is de bovenbouw veel intensiever dan de onderbouw, wat een overgang!
Het jaar begint met een paar inlichtingen over de leerwijze en opbouw van de komende twee jaar. Al gauw kom ik er achter dat het veel drukker is. De avonden worden langer, de ochtenden vroeger.
Maar, al met al is het het waard. Toetsen worden grootser.
Ookal is het drukker, komen er ook vele leuke dingen bij. Kleine festivals om te bezoeken, excursies, uitstapjes, noem maar op.
Zo had ik in de vierde week al de eerste excursie. Namelijk de 24 uur van Balk. Dit is een kennis makings kamp voor de brugklassen. Ik ging mee als tutor, begeleider.
Super leuk! Uiteraard amper geslapen, en versleten toen ik eenmaal thuis was...
Twee weken later ben ik naar London geweest met school. Het was zó mooi! Ik heb altijd al van de wereld willen zien, maar na deze week is dit verlangen nog heviger geworden. Zo heb ik ook een kleine verandering qua droom gekregen. Hier later wat over.
Tussendoor zijn we voor ckv (culturele kunst vorming) naar Leeuwarden gegaan. Hier kregen we workshops in culturele vorming: dan, theater, presenteren, films, etc. Na de workshops zijn we naar de Harmonie geweest voor een dans voorstelling over Narnia. Een mix van HipHop en klassiek ballet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3