Translate

14 mrt 2016

Terug naar toen

Ik ben mijn blog in juli 2013 gestart om mensen te vertellen over mijn ambities.
Op dat moment zat ik in de eerste klas van de middelbare school. Ik wist toen, eigenlijk al in groep zeven, dat ik iets in de media wilde doen.

Als je vroeg: 'Wat wil je worden?', dan was het geen 'fase-antwoord' zoals turnster, kapster, prinses of iets dergelijks, maar journalist. Ik wist het zó zeker, dat kon je onder andere lezen in mijn vakantie journaals. Inmiddels heb ik meer onderzoek gedaan, ook naar onderzoek doen (volg je me nog? :D ). Ik leek alles zo goed uitgestippeld te hebben, maar om eerlijk te zijn: ik wil heel veel weten, maar niet àlles over een bepaald onderwerp. Dat ik geen ambitie mis viel hier te lezen.

Dat werd verder zoeken dus! Na een aantal meelooplessen en opendagen op hogescholen kwam ik op de opleiding "Communicatie" uit.

Intussen ben ik dus van 'wannabe reporter' naar 'komende communicatie expert' gegaan. Ipv te focussen op de kleine toetsen in de onderbouw werk ik nu naar mijn examens toe en met heimwee bij logeren naar het boeken van stages in het buitenland, ben ik aardig van richting veranderd met mijn blog. Ook al was het  niet helemaal de bedoeling, vind ik dit juist fijn. Ik vind het leuk om terug te lezen hoe ik drie jaar terug dacht en hoe ik nu gegroeid ben ten opzichte van toen. En om dat met jullie te delen, is nog veel leuker!
Ik hoop dat ik jullie nog steeds kan inspireren en boeien met mijn verhalen, tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3